Detske knihy a hracky ktore deti rozvijaju

Pomoc

Vitajte na 


Tady se dozvíte vše, co by Vám mělo pomoci při Vašem nákupu a mohlo Vás zajímat


Jak nakupovat

1. Proč nakupovat na babyknihy.cz

2. Jak si objednat zboží

3. Kolik bude trvat vyřízení objednávky

4. Jak lze zrušit objednávka


Doprava a Poštovné

5. Jaký způsob dopravy je možné si zvolit

6. Kolik je poštovné


Možnosti platby

7. Jak je možné za zboží zaplatit


Reklamace

8. Jaká záruční doba se na zboží vztahuje

9. Jaký je postup v případě reklamace

10. Způsob vrácení zboží nebo peněz


Obchodní podmínky a ochrana údajů

11. Všeobecné obchodní podmínky

12. Jak jsou chráněny Vaše osobní údaje


Nejčastěji kladené dotazy

13. Proč nakupovat na babyknihy.cz


Jako jediný obchod se specializujeme na knížky pro batolatově věku od 3 - 24 měsíců. Nepromeškejte příležitost rozvinout vaše dítě v raném období života, které se již nezopakuje. Čtení knížek představuje podnětnou zážitkovou aktivitu, která napomáhá interpretovat okolní svět, rozvíjet fantazii, pozornost, rozpoznávání, paměť a jazykové schopnosti. Nemluvě o tom, že podporuje optimální rozvoj mozku dítěte během kritického období formování nervových drah od 3 měsíců do 2 let a pomáhá tak zvýšit efektivitu jeho pozdějšího vzdělávání.


Prodáváme jen ty knihy, které vaše dětičky skutečně zaujmou a přitom rozvíjejí jejich schopnosti. Naše knihy vybíráme podle náročných kritérií a přinášíme vám jen ty nejlepší. Do procesu výběru knih jsou zapojené přímo děti a také pozorně nasloucháme názorům rodičů. V našem obchodě nenajdete nekonečně dlouhé seznamy knih, ve kterých se budete ztrácet. Naopak selektivně nabízíme jen ty knihy, o kterých jsme přesvědčeni, že vaše dítě hodně naučí a budou je bavit.


Pouze u nás koupíte na jednom místě náš unikátní výběr nejlepších knížek a díky tomu platíte poštovné pouze jednou. Nemusíte trávit hodiny vyhledáváním knih napříč vícero obchody a placením vícenásobného poštovného (i to jen v tom lepším případě najdete vše, co hledáte).


Zboží u nás koupíte levněji než v kamenné prodejně. Díky tomu, že jsme internetové knihkupectví, dokážeme Vás potěšit slevami 5-10% na většinu zboží oproti kamenným prodejnám. A samozřejmě naleznete u nás vždy knihy v akci, jejichž cena potěší.


Jednoduché a přehledné vyhledávání knížek v naší nabídce. Vyhledávejte podle věku dítěte, podle kategorie knihy nebo tématu, případně využijte volnotextového vyhledávání, kde můžete zadat název knihy, autora, vydavatelství, ISBN - jakoukoli informaci, kterou o knize máte. A pokud nenajdete, co hledáte, napište nám na kontakt@babyknihy.sk a my vám rádi pomůžeme.


2. Jak si objednat zboží


Vyhledání zboží

Zboží si můžete vyhledat v horní části naší webové stránky podle toho, jestli vás zajímají knihy, hračky nebo audio/CD. Následně máte k dispozici na výběr různé kategorie podle věku dítěte nebo podle druhu zboží (např.leporelo, zvukové knihy), či tématu (např. pro chlapce, zvířátka), které se zboží týká. Ve vybrané kategorii si následně můžete najít zboží, které vás nejvíce zaujalo. Pokud víte přesně, jaké zboží hledáte, nejrychlejší cestou pro je vyhledání podle názvu, nebo autora knihy, či výrobce zboží. Toto vyhledávání se nachází napravo v horní části stránky. Stačí, když zadáte částnázvu nebo jména autora.


Vložení zboží do nákupního košíku

Když najdete zboží, které se vám líbí a chtěli byste si jej koupit, je třeba jej nejprve vložit do nákupního košíku. U daného zboží je třeba klinout na tlačítko "Vložit do košíku". Počet vybraných položek zboží, které jste vložili do košíku a jejich cena se zobrazuje v pravé horní části stránky. V případě, že jste do košíku přidali zboží omylem, klikněte na „Košík“ a zde můžete zboží odstranit. Chcete-li objednat více kusů z daného zboží, můžete zde zadat požadovaný počet.


Objednání zboží

Veškeré zboží, které jste se rozhodli koupit, naleznete v sekci "Košík", jejíž ikona se zobrazuje v pravé horní části stránky. Zkontrolujte si, zda se vám v "Košíku" zobrazuje veškeré požadované zboží a jeho správné množství - pokud ano, stiskněte tlačítko "Objednat zboží". Následně je třeba vyplnit osobní údaje a dodací adresu pro zaslání zboží. Rovněž je možné se registrovat, čímž vám při dalším nákupu bude stačit zadat přihlašovací jméno a heslo a ostatní zaregistrované údaje již budou předvyplněny a uloženy (s možností modifikace v případě potřeby). Pro dokončení objednávky je třeba vybrat způsob dopravy (více v sekci Doprava a poštovné) a platby (více v sekci Možnosti platby). Po překontrolování údajů je třeba finálně potvrdit objednávku, čímž je objednávka zavazná a my ji vyřídíme (zboží vyeexpedujeme a doručíme požadovaným způsobem).


3. Kolik bude trvat vyřízení objednávky

Standardně je zboží doručováno do 7 pracovních dnů. Dodací lhůty se však mohou lišit v závislosti na dostupnosti zboží následovně:

Dostupnosť

Dodacia lehota

Na sklade

Do 2 pracovných dní po obdržaní objednávky je tovar vyskladnený a zabalený

Vypredané

Tovar nie je momentálne k dispozícii a nemáme informáciu od dodávateľa, kedy bude opäť k dispozícii

U dodávateľa

Do 5-21 dní v závislosti od doručovacích lehôt dodávateľa je tovar vyskladný

Pokud po obdržení objednávky zjistíme, že zboží z objednávky je nedostupné i přesto, že dodavatel nám poskytl jinou informaci o dostupnosti, ihned kontaktujeme zákazníka a nabídneme mu možnost objednávku rozdělit nebo zrušit. Pokud byla objednávka uhrazena, vrátíme peníze za vyprodaný titul zákazníkovi.

Po zkompletování vaší objednávky, připravíme zboží k odeslání, o čemž obdržíte informaci i emailem. K zasílanému zboží bude přiložena faktura. Zásilka je předána přepravci v závislosti na druhu dopravy, který jste si zvolili a měla by být doručena podle lhůt uvedených u zvoleného přepravce (za což odpovídá přepravce).


4. Jak lze zrušit objednávku

Věříme, že takových situací bude co nejméně a na naše zboží se budete těšit

Pokud si však budete přát zrušit objednávku, kontaktujte nás prosím na kontakt@babyknihy.sk nebo na telefonním čísle 0948 061 500:

- objednávka, která ještě nebyla zaplacena a nebyla odeslána - uveďte číslo Vaší objednávky

- objednávka, kterou jste již zaplatili a ještě vám nebyla odeslána - uveďte číslo Vaší objednávky a číslo účtu, na které Vám vrátíme do 14 pracovních dnů peníze, nebo jiným, společně dohodnutým způsobem. Pokud jste platili kreditní/debetní kartou přes službu CardPay, může se doba vrácení peněz prodloužit v závislosti na postupu banky při stornování platby.

Stejné termíny a způsoby vrácení peněz platí v případě zrušení objednávky nebo části objednávky z naší strany (vyhrazujeme si právo stornovat Vaši objednávku – např. v důsledku nemožnosti získání Vámi objednaného titulu, o čemž Vás budeme ihned informovat telefonicky, nebo e-mailem).


5. Jaký způsob dopravy je možné si zvolit

Nabízíme k výběru z následujících možností doručení zboží

Česká pošta - balík na poštu

Doručení zásilky na vámi vybranou pobočku České pošty. Zásilka vás počká až 18 kalendářních dnů na zvolené poště, kde si ji během otevíracích hodin pobočky vyzvednete. Za zboží a doručení můžete zaplatit při přebírání zásilky (dobírka) nebo předem elektronickou platbou. Bližší informace o cenách v sekci Kolik je poštovné

Česká pošta kurýr - balík na adresu (do 3-5 dnů)

Doručení zásilky poštovním kurýrem na Vámi uvedenou adresu na území České republiky. Za zboží a doručení můžete zaplatit při přebírání zásilky (dobírka) nebo předem elektronickou platbou. Bližší informace o cenách v sekci Kolik je poštovné


Kurýrní služba GLS (do 24 hodin)

Zákazníkům, kteří si potrpí rychlé a komfortní doručení zboží, nabízíme možnost doručení kurýrní společností GLS. Bližší informace o cenách v sekci Kolik je poštovné

Osobní Odběr

Odběrné místo Sklad Babyknihy, Soutěžní ul.18, Bratislava 82108, během pracovních dnů v době 09.00 - 18.00.


6. Kolik je poštovné

Poštovné je účtováno v závislosti na zvoleném způsobu doručení zboží a hodnotě objednávky:

Druh dopravy a spôsob platby

Hodnota objednávky do 49,00 € s DPH (vrátane)

Hodnota objednávky nad 49,00 € s DPH

Slovenská pošta (balík na poštu) - dobierka
(uložiť na najbližšej pošte zákazníka, kam si príde zákazník zásielku vyzdvihnúť)

2,98 €

bezplatne

Slovenská pošta kuriér - balík na adresu (do 3-5 dní)
(doručiť na zvolenú adresu zákazníka)

5,70 €

bezplatne

Kuriérska služba GLS (do 24h)



do 1kg

4,65 €

bezplatne

do 2kg

4,80 €

bezplatne

do 3kg

4,90 €

bezplatne

do 5kg

5,00 €

bezplatne

nad 5kg

5,50 €

bezplatne

Osobný odber

bezplatne

bezplatne



Ceny poštovného sú uvedené v € s DPH a platia iba pre odoslanie obyčajných zásielok na Slovensko a pri poslaní celej objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielkach môže byť celkové poštovné vyššie, o čom Vás budeme informovať emailom. Do zahraničia momentálne tovar nedoručujeme.


Ceny poštovného jsou uvedeny v € s DPH a platí pouze pro odeslání obyčejných zásilek na Slovensko a při poslání celé objednávky v jedné zásilce. Při rozdělení objednávky a jejím poslání ve více zásilkách může být celkové poštovné výše, o čemž Vás budeme informovat emailem. Do zahraničí momentálně zboží nedoručujeme.


7. Jak je možné za zboží zaplatit

Nabízíme k výběru z následujících možností platby za zboží

Dobírka

Doručení zásilky na vámi vybranou adresu nebo pobočku České pošty. Za zboží zaplatíte až při přebírání zásilky.

Platební karta (VISA Electron, VISA, Maestro, Master Card) - elektronická platba přes Ecommerce službu České spořitelny

Platbu lze realizovat debetní nebo kreditní kartou společností VISAElectron, VISA, Maestro, Master Card, která má na zadní straně uvedený CVV kód (3-místný kontrolní číselný kód). Při dokončování objednávky je zákazník vyzván, aby zadal údaje ze své platební karty, souhlasil s našimi obchodními podmínkami a závazně potvrdil objednávku kliknutím na tlačítko „Objednáv“. Zadávání údajů z platební karty probíhá přímo na zabezpečené stránce České spořitelny, babyknihy.cz nemá proto žádný přístup k žádným vašim údajům.


8. Jaká záruční doba se na zboží vztahuje

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahuje zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží zákazníkem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na nesprávné zacházení nebo skladování ze strany zákazníka.


9. Jaký je postup v případě reklamace

Reklamace je oprávněná pokud:

  •     zboží nebylo doručeno
  •     doručené zboží je poškozeno
  •     doručené zboží je odlišné od toho, který jste si objednali
  •     doručené zboží není kompletní (prosím ujistěte, že vaše objednávka nebyla rozdělena do více objednávek pro nedostupnost zboží na skladě).

Ve všech výše uvedených případech je třeba, abyste nás kontaktovali do 48 hodin od převzetí zboží, jinak vaše reklamace nemusí být uznána. Vaši reklamaci prosím sdělte na email reklamacie.babyknihy@gmail.com a my se všechna nemilá překvapení posnažíme vyřešit k vaší spokojenosti :-) a co nejrychleji.

Reklamace bude vyřizována následujícím postupem:

  1.    Reklamaci nám zákazník musí nahlásit na email reklamacie.babyknihy@gmail.com
  2.   Reklamované zboží zákazník pošle spolu s kopií faktury a kopií potvrzení o doručení od doručovatele, na adresu: Babyknihy, p.Barbora Borovska, Budovatelská 25, 82108 Bratislava
  3. Babyknihy mají lhůtu 30 dnů od doručení reklamovaného zboží, stanovenou zákonem pro přezkoumání oprávněnosti reklamace a jejího uznání nebo neuznání
  4.     Při řešení reklamace se obvykle Babyknihy zkontaktují se zákazníkem a dohodnou se na způsobu řešení reklamace (výměna zboží kus za kus, jiné zboží v dané ceně, vrácení peněz).
  5. Zákazník bude o výsledku reklamace informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a spolu se zbožím mu bude doručen dopis s reklamačním záznamem.


10. Způsob vrácení zboží nebo peněz

Zákazník má nárok vrátit zboží a odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 zákona č.. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží nebo ode dne uzavření smlouvy. V případě, že v rámci jedné objednávky bylo zboží dodáno odděleně, lhůta pro odstoupení běží okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední. Vrácení zboží po této lhůtě nebude uznáno.

Zákazník má povinnost odstoupit od smlouvy výlučně písemnou formou (dopis, email), která mu vyplývá z § 12 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č. 108/2000 Z.z.)."

Poté, co nás zákazník informoval o odstoupení od smlouvy, má zákazník povinnost nám zaslat zboží spolu s kopií daňového dokladu a kopií ústřižku od doručovatele, a to na adresu: Babyknihy, p.Barbora Borovska, Budovatelská 25,82108 Bratislava

Zboží nám neposílejte dobírkou, nepřebereme ho. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.

Vrácené zboží neakceptujeme a zboží bude na náklady zákazníka vráceno zpět, pokud:

  •     zboží má známky používání
  •     zboží je mechanicky poškozeno
  •     zboží není v originálním balení
  •     zboží bylo dodáno na speciální objednávku

V případě, že za zboží zákazník již zaplatil, do 14 pracovních dnů vrátíme peníze na zákazníky bankovní účet, nebo jiným způsobem, na kterém se Babyknihy se zákazníkem zvláště dohodly.

 

11. Všeobecné obchodní podmínky

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti Babyknihy.sk provozované společností kiWision, s.r.o., se sídlem Mozartova 17, 81102 Bratislava, IČ: 46 616 951 , DIČ: 2023510137, zapsaná do Obchodního rejstříku Okresního 80670/B ze dne 4.4.2012 (dále jen “Babyknihy.sk”) a našich zákazníků, které vyplývají z kupní smlouvy uzavřené mezi Babyknihy.cz jako prodávajícím a zákazníkem jako kupujícím prostřednictvím internetu a předmětem kterých je nákup zboží přes internetové knihkupectví umístěné na internetové stránce www.babyknihy.sk.

Všeobecné obchodní podmínky ke stažení tu.

12. Jak jsou chráněny Vaše osobní údaje

Při zadávání objednávky, zákazník vyplňuje některé osobní údaje – zejména jméno, adresu, identifikační údaje firmy (Zákon č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů v informačních systémech), které jsou potřebné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží.

Vaše osobní údaje nezveřejňujeme a neposkytujeme žádným jiným subjektům, s výjimkou bank a doručovatelů, se kterými spolupráce je nezbytná pro vyřízení Vaší objednávky. Databázi osobních údajů chráníme před jejich poškozením, zničením, ztrátou a zneužitím a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č.428/2002 S.z. Údaje může zákazník kdykoli prohlížet a změnit po přihlášení se pod svým přihlašovacím jménem do intenetového obchodu."

Souhlas se zpracováním osobních údajů: „Odesláním objednávky Kupující uděluje Prodávajícímu, t.j. společnosti kiWision, spol. s r.o. ve smyslu zákona č.122/2013 S.z. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů souhlas se zpracováním svých osobních údajů uvedených v objednávce za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží, a to na dobu nezbytnou k plnění smlouvy prodávajícím. Poskytnutí osobních údajů kupujícím je dobrovolné. Kupující má právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu kontakt@babyknihy.sk. Dále má kupující práva podle zákona č. 1/2003. 122/2013 Z.z., ve znění pozdějších předpisů tj. především právo na informace o stavu zpracování svých osobních údajů, právo na odpis osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, právo na opravu nesprávných nebo neaktuálních osobních údajů v průběhu zpracování, právo na likvidaci osobních údajů, byl-li splněn účel jejich zpracování, právo na základě bezplatné písemné žádosti namítat vůči využívání svých osobních údajů pro marketingové účely.


Nejčastěji kladené dotazy


Jak se registrovat?

> Registrovat se můžete dvěma způsoby: před vytvořením objednávky přímo na hlavní stránce v pravém horním rohu nebo před dokončením své objednávky. Po zadání informací máte vytvořený účet. Vámi objednávané knihy si naleznete v nákupním košíku v pravém horním rohu a můžete pokračovat ve své objednávce. Při další návštěvě v e-shopu se už stačí jen přihlásit pomocí přihlašovacího jména a hesla. Po registraci si budete umět kdykoli prohlédnout stav Vašich objednávek, všechny faktury, sledovat svůj whishlist nebo upravit svůj profil.


Jak změnit heslo?

> Heslo do svého účtu si můžete změnit po přihášení v sekci Můj účet a v rámci ní v položce menu Moje osobní informace.

 

Co dělat, když jste zapomněli heslo?

> Klepněte na hlavní stránce v pravém horním rohu na Přihlásit/Registrace. Po načtení stránky se v pravé části zobrazí možnost Zapomněli steheslo?. Po kliknutí na ni zadejte emailovou adresu, kterou jste použili při vytvoření účtu, a na kterou vám bude zasláno nové heslo. V případě, že se vám nepodaří přihlásit ani po zaslání nového hesla, prosím kontaktujte nás na kontakt@babyknihy.sk.


Jsou ceny za produkty uváděné s DPH?

> Ano. Všechny ceny uvedené na stránce jsou včetně příslušné DPH (10% naknihy, 20% na ostatní zboží, není-li na faktuře uvedeno jinak).


Co je wishlist?

> Wishlist je seznam Vašich požadovaných produktů, jejichž nákup jste se rozhodli odložit nebo daný produkt nemáme zrovna na skladě. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat produkty, které Vás zaujaly, a které byste možná v budoucnu chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášen. Svůj wishlist naleznete po přihlášení v sekciMůj účet a v rámci ní v položce menu Moje oblíbené - wishlist.


Je možné do zaslané závazné objednávky doplnit zboží nebo navýšit počet objednaných kusů?

> Pokud si přejete doplnit zboží do zaslané závazné objednávky, nebo navýšit počet objednaných kusů zboží, stačí, když nás budete kontaktovat na kontakt@babyknihy.sk a upravíme stávající objednávku. V případě, že zboží bylo již zaplaceno při objednávce, zašleme vám platební údaje na doplacení zbývající částky za doplněné zboží.


Je možné doručení zboží do zahraničí?

> Do zahraničí momentálně zboží nedoručujeme.